La Jornada, que serà el dijous 27 de novembre a l’Hotel de Granollers, tindrà una part de presentacions amb diferents ponents i una segona part de networking entre les empreses assistents.

 

GRID Granollers, la plataforma al servei d'empreses i entitats per a l’ús eficient dels recursos no aprofitats i la cooperació entre empreses, ha organitzat una jornada pel dijous 27 de novembre a l’Hotel de Granollers amb l’objectiu d’informar i assessorar, a través de ponències i casos reals, per la descarbonització a les empreses industrials de Granollers i els voltants.

La jornada arrencarà a les 9 del matí, amb les presentacions institucionals i els exemples empresarials de les novetats legislatives i tècniques.

Es compta amb la participació de fins a 15 ponents diferents d'entitats i empreses com ara: QEV, ICAEN, SERTRANS, ATEINSA, R4S, INEDIT, Direcció General del Canvi Climàtic i Qualitat Ambiental de la Secretaria de Transició Ecològica, entre d'altres.

Seguidament, es realitzaran les presentacions dels ponents, dividits amb quatre parts:

  • Calcular
  • Reduir
  • Compensar
  • Comunicar

 

Finalment, es realitzarà un networking al voltant de les quatre temàtiques prèviament esmentades, on les empreses podran posar en comú les seves inquietuds, experiències i aprenentatges.

Per més informació o per participar en la jornada es pot contactar amb grid@granollers.cat.